tisdag, februari 02, 2010

Morgonen.

Steg upp vid 5, duschade och åt en macka. När jag väckte Freddan märkte jag att han var varm så jag tog fram termometern och pep honom i örat. 38 grader blev resultatet. Bäddad ner honom i soffan med Aladdin på dvdn. Gick efter lite datorpyssel in och la mig igen.
Hade sovit ganska oroligt så jag var trött.
Vaknad nyss att telefonen ringde. Dolt nummer. Vill inte svara då, men gjorde det iaf.
Det var min läkare.
Han hade pratat med samma neuropsykolog som jag gjorde igår. Hon hade funnit vissa oklarheter... Vilka sa han inte, men det gör inget. Hon ville att jag skulle svara på fler frågor.
Man får svara på massor med frågor när man utreds för ADHD.
Så jag ska in och göra det i morgon, utanför ordinarie tid...
Fick min läkares mobilnummer så jag kunde ringa när jag kom dit så han kunde öppna till mig.
Kommer ej få något besked av honom där vad mina svar säger då det är såna frågor som bara psykologen rättar. Alltså har jag trots att han ville avskriva mig helt gått vidare i utredningen.
Ja, nu får man vänta och se vad psykologen säger om det sen...
Nervöst. Men positivt.

1 kommentar:

Mezza sa...

Hoppas det blir bra!
Det gick skit o helvete för mig... kommer blogga om det sen.
kram