måndag, februari 01, 2010

Brev från läkaren...

Bästa Maria!

Jag har diskuterat ditt testresultat och din sjukhistoria med vårt neuropsykiatriska team, som gör bedömningen att du inte har någon uppmärksamhetsstörning som kan klassas under diagnosgruppen ADHD eller ADD. Således inte aktuellt med medicinering.

Med vänlig hälsning!

Överläkare


Tja, då medicin inte var mitt mål så kvittar det. Jag vill ha hjälp med mina problem som ställer till min vardag. Jag vill veta varför jag har problem och vad jag kan göra för att må bra. Finns ju fler saker än medicin som gör att man kan få rätt på sina problem.
Är det inte ADHD/ADD så är det kanske något annat, kvittar vad det heter bara jag kan få bättre ordning på mitt liv.

Sitter nu här hemma och är helt slut och har ändå inte gjort något här hemma...
Har inte kunnat för det är något som har fyllt mina tankar. Blir helt kaos i hjärnan när det händer sånt här. Jag blir passiv och kommer inte igång med något förrän jag har fått bättre ordning på tankarna.
Hoppas att jag kommer igång snart, trivs inte alls med att vara nere...

Inga kommentarer: