fredag, februari 12, 2010

Dag 1

Jaha då var första dagen avklarad.
Tog 18mg i morse ganska tidigt för jag skulle ju iväg idag.
När jag åkte tåget vid kl 9 tyckte jag att jag började skaka, som om jag frös. Det var inte kallt på tåget så det var inte därför. Ignorerade det för det var inte så mycket. Men när jag sen kom ut i kylan och började frysa så skakade hela kroppen. Höll på att tappa den min varma choklad med grädde som jag köpte för att värma mig. Fick hålla med båda händerna för att inte skaka ut allt... Kändes jävligt skumt. Misstänkte att det kunde ha lite med medicinen att göra.
Var i skolan och koncentrationen var väl inte på topp, kände mig extra rastlös och skakningarna gjorde det bara jobbigt att sitta stilla. Tur att vi inte hade vanliga föreläsningar idag utan basgruppsarbete, snackade om våra tentor vi nyss skrivit och hade läst varandras.
Var kul att läsa hur andra tänker och se hur dom skriver. Detta skulle sen "redovisas" för läraren efter. Sen skulle hon gå igenom allas tentor och säga vad hon tyckte, men hon hann inte med alla så jag ska få mina kommentarer i mailen sen.
Nu är jag astrött och ska sova. Orkar bara inte hålla ögonen öppna längre.

Inga kommentarer: