söndag, februari 14, 2010

Dag 3

Ja, nu har jag precis börjat på dag 3.
Känns väl ingen större skillnad än mer än att jag fortfarande är lite skakig, men jag tror det har blivit bättre med det också. Att det liksom börjar avta.
Nu är det ju helg och jag brukar klara helgerna utan några större problem så det är lättast att se på vardagarna om jag har fått någon effekt av medicinen.
Nätterna har varit bra, jag har sovit gott, har varit tröttare på kvällarna men sen ändå haft svårt att komma i säng... Som vanligt alltså... Men det är ju för att jag sitter och sorterar alla mina tankar om nätterna. Har alltid gjort det så det är ju lite som en vana också som ska brytas... Och DET är ju svårt. Men jag hoppas att det är sånt som kommer bli lättare med medicinen.

Bara att fortsätta med den och sen om jag inte känt skillnad i veckan sen så blir det ökning på fredag.

Det är ju en depotablett så det tar ju lite tid innan den verkar fullt ut också, men det var därför jag också ville börja innan helgen, för då kan jag ta hand om min orolighet inför biverkningarna nu här hemma och sen slippa tänka på det så mycket i skolan, räcker att jag är distraherad där ändå...

Inga kommentarer: