torsdag, november 05, 2009

Evigt förkyld...

Drog på mig en förkyldning i september och har sen så fort jag känt mig bättre åkt på en ny. Har haft några bra dagar nu, men igår kom det igen. Snorig som fan och ganska hängig. Kan inte vara sjuk från skolan. Vill ju inte missa något.
Vet att föreläsningarna är viktiga för att förstå tentorna. Så jag drar mig till skolan iaf, nässpray och alvedon med mig. Bör klara det men det är inte alls kul, jobbigt att åka tåg. Vågar knappt andas bland folk för man vill ju inte råka smitta någon. Det jobbigaste är ändå när pappret tar slut i fickan...
Får smita in på toa och ta lite mer nu så jag kan komma till skolan utan att snora ner mig helt...
Suck... Vill bli frisk NU.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hejhej
ja vi går båda o snorar verkar det som.
jag har flyttat min blogg till
http://mezzas.blogg.se
kram o krya på dig!!!
Mezza

Maria sa...

Ja, fast du är sjukare än mig. Krya på dig.
Jag såg att du flyttat din blogg, den hamnade direkt i favoriter.