fredag, oktober 16, 2009

Kallt.

Det har blivit kallt i skåne. Jag fryser. Tycker inte om när det är kallt för jag får ont i kroppen. Tycker synd om alla som har värk i sina kroppar för det måste bli jobbigt när jag som frisk får ont. Hoppas iaf att det blir en fin vinter så barnen får uppleva det.

Jag fick tillbaka min tenta igår. Jag är nöjd. Jag fick vg4, det nästhögsta betyget. Nu ska man bara försöka få det på nästa också... Fick några små kommentarer men det var saker jag själv tänkt på nu efter så det kommer man ju göra bättre i framtiden.

Sitter på tåget nu och ska en liten tur till skolan men sen ska jag hem hem och planera morgondagen. Blir ett pressat schema, skridskoskola, hem och duscha, barnkalas med Freddan och samtidigt som det slutar ska vi vara på nästa fest... Undra hur jag ska hinna plugga också i morgon... Det blir nog bra bara jag kan komma på ett sätt att ta mig från ena sidan av stan till andra på 5 minuter. Kan jag ta kvasten och flyga utan att någon skulle märka det?

Ha en bra dag och glöm ej att klä er ordentligt!

Inga kommentarer: