söndag, september 20, 2009

Ja må jag leva ja må jag leva...

Ja, idag är det min födelsedag. Sitter nu här ganska tidigt en söndag och ska snart äta frukost. Efter det så är det ishallen som gäller mest hela dagen. Först skridskoskolan med Freddan och i eftermiddag så blir det A-lags match, säsongen drar igång nu idag så.

Så jag ska inte fira min födelsedag än men det blir väl om någon vecka eller två, har inte bestämt ännu, finns andra i släkten som inte heller har bestämt när dom ska firas så vi slåss lite om dagarna.

Igår var det syrrans tur att fira sin 40-års dag. Hon fyllde i början av september men väntade med att fira sig. Hela familjen och lite till var där så det var massor med folk men trevligt hade vi.

Nej, nu ska jag servera frukost.
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! (29 "HURRA!" blev det!)
kram Jezzz

Anonym sa...

GRATTIS Tanten! Hoppas du får en bra dag! :-)
Kraam Maria Zimmer

Maria sa...

Jezzz: Tack!

Maria: Tack! Jag håller mig iaf på rätt sida 30 :P