lördag, september 19, 2009

Ny leksak.


Då jag fyller år i morgon så tänkte jag att jag skulle ge mig själv en present. Det blev ett Wii med lite tillbehör. Har testat allt och har nu ont i varje liten del av min kropp... Wii fit är riktigt kul men jobbigt, märks att jag behöver träna. GH Metallica är verkligen toppen, ont i fingrarna och jag spelar nog i sönder låtarna men jag lär mig nog med tiden. Wii sports är bara roligt. Freddan tycker att allt är kul, han har dock inte testat GH än men det kommer han nog med. Detta kommer ge oss massor med skoj och vi kommer röra oss mer än vi gjort innan även de dagar man inte vill gå ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå! Önskar att jag osså hade haft råd med sånt! :-o Jag får nöja mej med en trisslott till mej själv i present :-s

Vi måste laga vårt Xbox360. Vi har fått "The Red ring Of Death" på den :-s Vi kollade om garantin va kvar på den, men icke... Men sen sa killen vi pratade att det FANNS garanti kvar? "Förvirrande" När vi ringde upp supportern lite senare så va det INTE nån garanti kvar :-s
Så till slut skulle Microsoft ringa upp oss o reda ut allt. Sagt o gjort, dom ringde idag :-) Så nu ska vi få vårt spel lagat iallafalll :-)Dom bad om ursäkt dessutom :-)

Hoppas du får en trevlig födelsedag :-)
kraam Maria Zimmer

Maria sa...

Skönt att ni ska få det lagat iaf :) Så har barnen något att spela på. Du får önska dig ett Wii i julklapp, eller iaf presentkort till ett på något ställe så har du snart skrammlat ihop pengar till det.

Min födelsedag blir nog bra, ska vara i ishallen nästan hela dagen...

Kram