torsdag, september 24, 2009

Gäsp...


Sitter på tåget och är trött. Vaknade 4.20 och åkte hemifrån 5.55. Det var fortfarande mörkt ute då. Nu har jag åkt tåg i 30 minuter och det börjar bli ljust ute... Försöker plugga lite nu men det är svårt när man känner ögonen sakta stängas hela tiden. Folk runt mig sover, men jag vill inte det för jag vill inte riskera att vakna i Danmark sen. Tur att boken är intressant. La in en bild på Freddan från i söndags då vi var i ishallen. Han åkte bra fast att det var ett tag sen vi var där. Även jag åkte lite men det var för att Freddan ville jag skulle vara med på isen. Störigt att jag fortfarande har ont i foten som jag stukade i januari. Får ont ibland när jag går och vissa andra rörelser jag gör. Sakta sakta har det ju blivit bättre men läkaren sa att det bara skulle ta 8 veckor, det är nu 9 månader sedan... Jag biter ihop och försöker träna den så gott jag kan. När jag spelar Wii så känner jag att vissa rörelser är bra för foten för jag blir trött i den men får inte ont, inte mer än träningsverk sen efter. Förhoppningen är att foten är bra innan Freddans 7 års dag, alltså att den blir bra på 1 år, men jag är lite tveksam. Skolan då... Jag är påväg dit nu och jag tycker att det är riktigt kul. Har en vecka på mig nu innan den första hemtentan ska vara klar och jag konstigt nog ser fram emot att jobba med den. Det är alltså ett mycket roligt ämne. Nu när jag pluggar i Lund så har jag inte tid med mycket mer än mig själv och Freddan så jag kan säga att det inte är så ofta jag träffas PH. Kan säga att jag vet inte vad jag tycker om att inte träffa honom, många skulle nog tycka att det var jobbigt att inte träffa den dom är tillsammans med, men just nu tycker jag det är skönt att inte göra det. Jag har så mycket med mig själv just nu. Jag hoppas bara han förstår detta. Nej nu är jag snart i Lund så ni får ha en bra dag.

Inga kommentarer: