torsdag, juni 25, 2009

Varm

Nu har värmen verkligen kommit.
Jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag flyter snart bort.
Svettas svettas och svettas lite till, speciellt om nätterna.
I morgon ska jag damsuga soffan på balkongen och sen ska nästa natt spenderas där ute. Jag kan ju inte sova i mitt varma sovrum trotts att det är öppet ut. Har öppet så mycket jag vågar för katterna och Freddan.
Har idag haft 28 grader hela dagen här inne. Orkar inte med denna värmen.
Blir trött och hängig.
Jag älskar sommaren om man bara kan komma bort från hettan någonstans, men just nu känns det som mitt enda alternativ är att krypa in i kylskåpet.
Men soffan på balkongen ska nog bli bra nästa natt.

Hoppas att ni sover bättre än mig och att ni har någonstans att gömma er från värmen.

1 kommentar:

Minett sa...

Jag har sån tur så min lägenhet blir inte särskilt varm.. behöver inte gömma mig :) men det kan inte va roligt att ha det som du har det :(