fredag, juni 26, 2009

Två legender har gått bort.

Den stora världsnyheten i natt var att Michael Jackson har gått bort genom att hjärtat slutat fungera. Anledningen till varför är ännu oklar.
Jag hoppas nu innerligt att det han minns för är sin musik, han var ett geni, och inte alla skandaler som hänt under åren. Visst kommer dom alltid att finnas där, så var/är det ju med Elvis, men musiken är det som kommer finnas kvar.
Han har nog påverkat alla som lever idag på olika vis. Hans musik har iaf påverkat mig. Jag är inte så musikalisk men att lyssna på musik är viktigt för mig, och M.Js musik kan ingen ha missat. Jag minns när han var som störst och även jag ville då se honom live men möjlighet för det fanns inte och nu kommer det aldrig att finnas.
Michael blev 50 år.

En annan bortgång är "ängeln" Farrah Fawcett. Hennes cancer tog nu över helt och hon har fått ge upp kampen.
Hon har varit med i "The burning bed", "Extremities", "Logans run", "The cannonball run", "The apostle" och "Dr T and the women". Men mest är hon känd från första säsongen av "Charlies änglar".
Farrah blev 62 år.

May you both rest in peace!

Inga kommentarer: