söndag, juni 21, 2009

Lite bilder från besöket på Skånes djurpark.

Blommor jag fick av DE för ett tag sen.
Tyckte dom var så fina att jag var bara tvungen att lägga in en bild på dom först.

Freddan och DE på en av lekparkerna.


Jag och Freddan vid björnarna.


Väntar på maten.


Mamma björn och hennes 3 ungar.



Pappabjörn satt och pratade med mammabjörn...


Mammabjörn svarade...


Lodjuren försökte gömma sig och dom lyckades nästan för jag fick gå runt till baksidan för att få denna bild på dom. Här ligger 3 i gräset och myser.


DE och Freddan vid älgarna...

Freddan lånade min jacka för att det regnade och var lite kallt...
Själv fick jag frysa lite för Freddans jacka passade inte mig :)


Freddan i bilen med sin nya björn :)


Här är vi samlade :)
Freddan, Björnis, DE och jag.

Inga kommentarer: