torsdag, januari 08, 2009

Lycka...

Tårta är beställd, Prinsesstårta med blå marsipan och chokladgrädde och med en Blixtenbild på. Precis så som Freddan ville ha den. Har varit i malmö och köpt serpentiner, tallrikar, ballonger, muggar, skedar, påsar till godiset, partyhattar, tutor och små saker att lägga i påsarna. En timme med tåget dit och en timme hem bara för det, men det var det värt. Kommer att åka dit till alla kalas jag ska köpa saker till. Dom hade massor att välja på. http://www.party-land.se/se_malmo/index.html Hade mer för tjejer än för killar men så brukar det tyvärr vara, fast Freddan hittade allt han behövde.

Hockeyn har börjat nu igen och KIK är i fortsättningsserien men vann första matchen så det var ju bra. Fick ej se matchen då den var på borta is. Söndag är nästa match och den missar jag med för Freddans kalas är ju viktigare.

Det viktigaste sist då :)
Jo, det är så att sen jag lämnade P.V har jag ju kommit på att jag vill ha honom tillbaka och kämpat för det. I onsdags så sa han att han ville ha mig i sitt liv igen. Åhh vad glad jag blev. Kändes SÅ skönt att höra det. Älskar ju honom. Fattar inte att jag kunde göra något så korkat som jag gjorde, men nu är jag hans igen. Naturligtvis så är han försiktig och går långsamt fram men det är helt okej bara jag får ha honom nära igen.
Denna gången släpper jag honom inte.

Älskar dig P.V!

Inga kommentarer: