måndag, januari 26, 2009

Lugn...

Känner ett lugn inom mig ikväll.
Inget kaos i tankarna, ingen ilska.
Har haft en trevligt dag idag och det behövde jag verkligen.
Nu är det bara en jobbig sak kvar att lösa.
Min vikt...
Jag har gått ner i vikt så pass mycket att jag har nu BMI 17,5...
Detta är långt nere på undervikt och jag mår inte bra att vara där nere.
Jag brukar ligga på 19,5-20,5 och det kan jag också tycka är lite lågt bland.
Var inne på apoteket idag och köpte första paketen med näringsdryck. Måste trycka igång aptiten och få upp näringen med sånt. Det har hjälpt förr när jag varit dålig. Har ännu inte kommit ner i min lägsta vikt och den tänker jag inte nå heller, måste stoppa där jag är nu. Annars så kommer jag bli sjuk.
Men med lugnet som sänkte sig över mig idag så tror jag att detta kommer att gå bra.

Inga kommentarer: