tisdag, januari 27, 2009

Fortfarande lugn.

Allt känns fortfarande lugnt så det var inte bara igår. Jag sov gott i natt, men jag har inte sovit SÅ mycket men det var för foten... Men jag kan koppla av igen nu och det känns skönt.
Jag har gått vidare och känner att jag bryr mig inte längre om P.V och vad han pysslar med. Har helt kopplat bort honom. Hoppas nu att han gjort det samma med mig. Jag kan nu se honom som en vän och kommer nu kunna ha kontakt med honom igen utan att det är jobbigt.

Sitter i skolan, på föreläsning och skriver detta... Ja, jag lyssnar på den grymt tråkiga föreläsningen ändå, men jag kan göra 2 saker samtidigt. Det är ganska mycket repetition från förra kursen men visst han går djupare in i det.

Tog en näringsdryck och slängde i väska in morse och den är slut nu, har en till i väskan så jag klarar mig efter lunch. Ska försöka äta mat på lunchen men det får nog bli något litet. Jag är inte så sugen på mat, fast att jag känner mig hungrig, men så är det ju när man inte ätit som man ska på flera dagar... Försöker nu komma tillbaka till det vanliga igen. Tycker ju mat är gott, men just nu mår jag liksom bara illa när jag tänker på mat... Ska till apoteket och köpa mer dricka också sen, känner att det kan ta lite tid att komma igång igen men det kommer att gå.
Mina byxor jag köpte i fredags är lite stora nu, men dom kommer ju passa sen när jag ökat upp till min normala vikt igen. Har inte vägt mig idag än, glömde i morse, men ska göra när jag kommer hem. Hoppas på snabb förändring, men förra gången jag vägde så här lite så tog det lååååååång tid att klättra uppåt igen.

Foten då... hur är det med den nu? Jo, det är lite bättre. Svullnaden är inte helt borta och jag är fortfarande lite blå... men jag har inte så ont längre. Jag kan gå utan kryckor hemma nu men jag går sakta. När jag är ute så använder jag kryckorna men jag stödjer ganska mycket på foten och sen gör det ont när den blir trött... Så jag använder kryckorna mer ju mer jag går. Idag är det 2 veckor och 3 dagar sen jag stukade den.

Inga kommentarer: