söndag, januari 11, 2009

Bilder från kalasdagen... VARNAR någon bild kan vara lite läskig!

Kalasdagen till ända och då är det väl trevligt med lite bilder.

Freddan sov till 9.30 i min säng.
Skönt för han att han var riktigt utvilad just idag.
Katterna sov också länge...

Tårtan...
Nej, inte riktigt som jag hoppats på.

Handen...
Min fina högerhand efter min olycka.
Märk väl att alla naglar klarade smällen :)
Foten när jag är på sjukhuset och ska träffa läkaren.

Foten idag (söndag)...

Båda fötterna idag så man kan jämföra lite...

3 kommentarer:

Anonym sa...

sötis-katterna hehe...underbart!
och sötisfreddan! hehe...
dock inte lika sött me handen o foten ajajjajajajajajajaj...
kram jezzz

Anonym sa...

Ajajajajajaaaajj! Din stackare!! Fyyy så ont det måste göra!!:-(

Mååånga GRATTIS till dej Freddan på din 6års dag!!

kram från Maria Zimmer

Maria sa...

Hej på er!
ONT gör det men jag knaprar piller och hoppar på mina kryckor...

Freddan tackar så mycket! (paketet har dock ej kommit än...)

KRAM