måndag, januari 12, 2009

6 år...!

Igår var stora dagen.
Freddan fyllde 6 år.
Han är så stor nu att jag har lite svårt att fatta det.
Man kan inte tro att det var så länge som 6 år som jag satt med en liten nyfödd pojke i famnen. Men tydligen har tiden gått så fort.
Familjen var här igår och firade honom.
Paketer och kort med pengar.
Svårt att önska saker åt en kille som inte säger vad han vill ha.
Han fick mycket pengar så Freddans plan är att blir en cykel för dom. Får se vad det blir när det blir dags att handla. Just nu ligger dom i säkert förvar iaf.
Att bjuda på fika är svårt när man inte kan använda händerna till att bära saker så gästerna fick servera sig själva i köket... Det gjorde ju inte dom något naturligtvis men det känns lite typiskt att man inte kan vara bra när man har kalas.


Så här såg 6-åringen ut i morse när han åt frukost och pratade med mig.

Foten i morse...
Ajaj fortfarande.

Såret på handen idag när det är nytvättat. Ser bra ut och verkar läka som det ska så det får man ju hoppas på.

Ha en bra dag alla!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du nån mailadress så man kan kontakta dig??

Mvh
Johan

Maria sa...

Min e-mail finns nu synlig i min profil här på blogger.