fredag, augusti 08, 2008

Så trött men glad.

Varmt att vara inne och varmt att vara ute hela torsdagen. Men jag hade ändå en bra dag. Lämnade Freddan på dagis på morgonen och gick sedan hem och plockade lite med sånt som har fått vänta till en annan dag… Sen var det dags att hämta honom igen, man hinner ju inte så mycket på 3 timmar. När vi gick hem så stannade vi ett par timmar hos A&A, var lite fler folk där som vanligt och barnen lekte. Snackade och hade trevligt där och tiden gick ganska fort. När vi kom hem där ifrån så packade jag om Freddans väska lite för han skulle spendera natten hos mamma. Lämnade honom och gick hem igen. Duschade och gjorde mig redo för dejt nr 2 med honom jag träffade i söndags. Åkte in och hyrde en film och sen hem till honom, beställde pizza och käkade den. Sen var det filmtajm. Då kom en gammal vän till honom förbi med glass så då käkade vi det och kollade på filmen. Efter filmen så gick hans vän hem och vi blev själva… Snackade en massa och kikade lite på tv. Somnade vid 2 på natten och han skulle ju till jobbet i morse så hans klocka ringde vid 6… Då var jag trött, men jag har ju lätt för att somna om så det gjorde jag. Stannade kvar när han åkt och sov en stund till. Vaknade vi 8.30 och steg upp och fixade mig ordning för hemresa. Tog bussen och var hemma hos mamma sen vid 11. Men idag är jag så trött. Han är så mysig och go så jag längtar till nästa träff, får se när det blir, men jag har barnvakt igen på onsdag så då blir det nog iaf, men ska se om jag kan fixa till på söndag också, men då får det blir på dagen och tidig kväll för Freddan ska upp tidigt till dagis på måndag.

4 kommentarer:

Tuss sa...

Hej Maria !!

Vad roligt för dig med dina dejtar!
Hoppas att du har funnit mannen du saknat. Vill önska dig hemskt mycket lycka till dejt 3 och framöver. Du verkar vara en sån fantastisk människa.

Ha en underbar helg

//T

Maria sa...

Tack för allt :)

Anonym sa...

hoppas det kommer gå bra med dejten nu.
önskar dig all lycka till.
bor han med i k-stad?
kram Therese

Maria sa...

Hej Therese!
Hoppas också att dejten kommer gå bra sen i veckan. Ska bli kul att träffa honom igen.
Ja, han bor också här i närheten av stan.
Kram på dig.