tisdag, augusti 12, 2008

Forfarande glad och trött...

Dags att uppdatera alla nyfikna läsare på vad som hänt sen sist då.
I lördags så var jag hemma hos min syster och hälsade på, där blev det mat och spela Wii med systerdotter C och hennes pojkvän N. Snackade och hade skoj, stannade till sent på kvällen. Så sent att Freddan var riktigt trött när det var dags för bussen hem, men det gick bra, han satt i mitt knä hela resan hem och vi pratade och kramades.
På söndagen så städade jag nästan hela lägenheten, var storstädningsdags och det är lite kvar. Men det kan jag göra en annan dag. Blir säkert till helgen då jag tror att jag kommer ha lite tid till sånt.
På kvällen när Freddan sov så kom min dejt/nya kille. Ja, så kan man nog säga nu. Han hade lite glass med sig så det blev mumsat sånt, snackat och myst vid tvn. Han åkte hem sen mitt i natten vid 1. Efter det så var jag så sprallig i kroppen att jag hade lite svårt att somna.
Igår var det dags för dagis igen så det var upp ganska tidigt och trött var jag. Hade ju inte fått så där överdrivet med sömn. Men iväg med Freddan och sen hem till mamma, hon bjöd på frukost och vi snackade en massa. Efter det så hängde hon med mig hem och lånade Internet. Sen hämtade jag Freddan och stannade en stund hos A&A på vägen hem. Laga mat, äta, diska på kvällen och sen natta Freddan. När han somnat så kom nya killen på besök igen. Även då snackade vi massor, om allt och lite till. Man måste ju det för att lära känna varandra. Och även denna kvällen så åkte han hem väldigt sent, typ runt 00.30.
Upp på morgonen och lämna Freddan på dagis och sen hem igen, slängde mig på soffan och kollade på tv men jag kom på att jag var väldigt sömnig så det blev musik och sen sov jag lite istället, upp sen och äta lite lunch. Iväg och hämta Freddan och sen stannade vi hos A&A även idag. Snackade en massa och sen gick vi hem. Just nu när jag skriver detta så står maten på spisen och snart blir det mat igen.Kanske kommer killen ikväll igen, hoppas det.

2 kommentarer:

Tuss sa...

Hej Maria!

Man ska njuta av livet.
och visst är det så att snacka är det bästa sättet att lära känna varandra.
Skönt att du funnit nåt du saknat tidigare.
Hoppas glassen smakade :-)

fortsätt att ha fjärilar i magen

//R

Maria sa...

Hej R!
Just nu njuter jag av livet, på nästan alla plan är det bra nu. Blir det bättre så är det för bra för att vara sant....
Jag hoppas att denna killen är den jag letat efter i mitt liv. Så nu är det bara att hålla tummarna att det fortsätter så här bra.