onsdag, augusti 20, 2008

onödiga fakta om mig...

Jag har:
1. omöjligt att komma ihåg namn.
2. ofta ganska stökigt hemma.
3. många ganska många böcker i min bokhylla.
4. svårt för att läsa pocketböcker, för dom luktar illa…
5. för vana att äta mycket till frukost.
6. aldrig behövt vara gipsad.
7. alltid drömt om att ta körkort för mc och lastbil.
8. en blå giraff i köksfönstret.
9. en muggsamling på 12 udda muggar som jag gillar.
10. spindelfobi, en hemsk sådan med…
11. en katt som äter mina blommors rötter.
12. ett beroende av nässpray.
13. varit beroende av värktabletter.
14. aldrig rökt en hel cigg (blärk).
15. pälsdjursallergi.
16. flyttat 11 gånger.
17. säkert bakat 1 miljon muffins.
18. två tatueringar.
19. aldrig tyckt det är kul att laga mat.
20. bara åkt skidor i backe en gång sen jag blev vuxen.
21. ofta ont i mina knän.
22. otur i spel.
23. bra mörkersyn.
24. ett fotointresse.
25. alltid tyckt om att rita.

Så då vet ni lite mer om mig :)

Inga kommentarer: