onsdag, augusti 20, 2008

Lite folk som finns i min blogg.

Har hört lite att det inte är så lätt att veta vilka som jag träffar och umgås med.
Det är lite självvalt, för jag vill inte skriva om andras liv förrän dom själva godkännt det. Visst skulle dom nog godkänna det jag nämner om dom men jag har medvetet valt att inte nämna alla vid namn. För mig är det lättare med första bokstaven i namnet. Men jag kan förklara lite vilka som är vilka lite närmre.
A&A är Freddans lillasyster och hennes mamma. Brukar kalla lillasystern för lilla A om jag bara nämner henne.
Får väl hitta på något bra till den nya killen också, kanske ska nämna honom som Killen, efter ett tips av en trogen läsare.
Den jag kalla för mamma är nog ganska självklart :)
Sen såg jag att jag hade nämnt några till men där hade jag varit ganska tydlig med förklaring. Såna jag inte skriver om så ofta. Men är det något ni undrar över så skriv en kommentar.
Jag gillar kommentarer så ni får gärna kommentera ändå.
Svarar på kommentarerna direkt i bloggen och så fort jag ser dom.

1 kommentar:

Tuss sa...

Nu förstår jag !!

Du älskar att kommentera
och få kommentarer
på dina kommentarer
när du kommentera.

Många kramar utan kommentarer !
:-)