torsdag, juli 24, 2008

Njuter av min barnledighet.

Gårdagen var lite upp och ner. Kändes skumt att inte ha Freddan och veckan kändes som om det skulle bli lång. Men när jag hjälpt mamma lite med sin lägenhet så kändes det bättre.
Tog mig en kvällspromendad och fastnade hemma hos A som också var barnledig. E-L var också där och vi satt och snackade till sent. Jag var hemma strax innan 00.00 i natt. Mycket skönt att kunna sitta och snacka utan barnen så. Sällan det händer.
Somnade fort i natt och sov gott fram till 8.20, steg upp en liten stund senare och slappade här vid datorn och åt min frukost lite lugnt. Musik i högtalarna på ganska hög volym men jag försöker hålla mig så grannarna inte ska klaga. Snart dags att åkt till stan och träffa en polare och köpa presenter till tvillingarna.
Att vara barnledig är faktiskt skönt just nu.

Inga kommentarer: