onsdag, juli 23, 2008

Tystnaden kryper på...

Jaha är det så här det ska kännas nu en vecka...
Hoppas inte det. Kommer det ju inte, säger sig själv. Inom några timmar så kommer jag njuta av att vara barnledig. Rå om mig själv och bara vara jag och inte mamma ett tag. Kan behövas ibland, men just nu är det jobbigt.
Har massor jag kan göra som jag inte kan när Freddan är hemma, vara lite mer på stan, komma och gå som jag vill, glida runt och lyssna på musik på stereon. Får se vad det blir.
Idag ska jag hjälpa mamma lite och sen i veckan ska jag träffa en gammal klasspolare jag inte sett på hundra år... Ska även på något kalas och så också i veckan. Kommer att ha fullt upp att tiden kommer gå fort. Snart är Freddan hemma igen.

Fan vad tyst det kan vara i en lägenhet... Tystnaden kryper på... Får starta stereon så jag inte blir knäpp. Här är ju aldrig tyst hemma annars ju.

Inga kommentarer: