söndag, juli 20, 2008

Gardiner.

Äntligen är mina gardiner i köket uppe. Passade på att hänga upp de på Freddans rum också. Så nu blev det fint. Köksgardinerna har varit mammas men passade även detta fönstret så jag fick låna dom tills jag fixat egna. Så nu är det bara till mitt sovrum och vardagsrummet som det behövs gardiner också. Kommer att dröja med dom i vardagsrummet för det är inte så lätt att hitta några som passar det fönstret för det är SÅ stort. Tror jag ska försöka få upp panelgardiner där men jag ska bara hitta gardinstång så att det täcker hela och sen hänga på så många paneler som jag känner för att ha. Men sovrummet ska väl snart också få tycker jag då det nog bara är gardinstång som saknas sen tror jag att jag ska kunna använda mig av de gardinerna jag hade i köket uppe Enköping i tvåan, tror det ska funka... men vi får se. Annars så vet jag inte hur det blir där inne. Jaja, nu är köket och Freddans fönster fina iaf.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilken tur att de passar så bra! Jag har också satt upp nya gardiner idag och blev så nyfiken på dina. Har du någon bild???
Erika

Maria sa...

Hejsan.
Välkommen till min blogg :-)
Bilder kommer när jag lyckats få en bild på fönstret när solen inte lyckas skina rakt in i kameran...

Anonym sa...

Det var på tiden : ) bättre sent än aldrig, som de brukar säga, eller?
Kram Anna