måndag, juli 21, 2008

En bra dag.

Jaha, då sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik och mumsar lite choklad. Freddan sover sen länge och snart även jag. Är jätte trött nu. Har varit en lång dag idag för oss. Jag var trött redan när dagen började så att jag ens är vaken nu är ett under.
Dagen började nog klockan 4 i morse då Freddan kom in till mig och hade drömt något, han somnade om ganska fort, jag däremot låg vaken tills klockan passerat 5. Sen att dela säng med Freddan är inte det lättaste, han ligger ju inte stilla en sekund när han sover. Jag har iaf som tur är två täcken så vi slipper dela det, fast han vill ju ligga nära mig ändå. Han steg upp sen vid cirka 8.30, i morse valde han att spela tv-spel så jag låg och slummrade till ljudet av det tills klockan passerat 9. Upp och fixa frukost, äta och sen diska lite. Sen satt jag vid datorn tills Freddan kom på att han ville ut. Han skulle cykla så det var ju bara att låta han göra det. När vi kom ut där ute så ville han se om lillasyster var hemma så vi drog dit där.
Dom var hemma så vi stannade där hela dagen och kom hem vid klockan 22. Brukar inte vara iväg så länge men barnen hade lekt så bra hela dagen och bråkade inte förrän det var dags att städa. Men efter en stunds bråk så städade dom fint. När vi kom hem så borstade Freddan tänderna fint, sen saga och han sov 2 minuter efter. Tror han var lite trött...
Alltid skönt när man kan gå hemifrån ibland, fast att jag trivs hemma. Men jag måste få träffa lite folk ibland och det vet jag att man alltid får göra hemma hos A.
Nu är det stax dags för sängen och jag kommer förhoppningsvis sova som ett litet barn i natt för jag är SÅ trött.

Inga kommentarer: