torsdag, maj 08, 2008

Hur lång tid…

…ska det ta innan man kan säga till någon att man älskar någon?

För jag tror att jag redan kan säga det till min C men jag tycker själv att det är lite tidigt.
Vi träffades för 3 veckor sedan i morgon. Har sedan det träffats nästan varje dag, han har nästan bott hos mig. Bara varit hemma för operation i handen. Ligger just nu i hans säng och skriver detta, följde med han hem då han skulle till läkaren igen. Vill liksom inte vara ifrån honom några längre stunder. Känslan jag har är helt otrolig, tycker om honom massor. Hoppas bara att han tycker detsamma om mig. Han säger ju att han tycker om mig och är lycklig över att han träffat mig, det är ju precis så jag känner för honom. Saknar han när jag är i skolan och jag vet att han är hemma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hola mia!
känner du så... så kan du säga vad du vill...sålänge du är säker på det... annars kan du ju börja med att nämna att du är kär... vansinnigt kär och inte bara förälskad... se vad du får för gensvar! kram! *lycklig för din skull*
/Jezzz

Anonym sa...

hej vännen
tycker du ska säga det då du känner dig säker på att du verkligen älskar honom,håller med jezzz här uppe,du kan ju "kolla"lite vad han tycker med,,så gjorde jag med tobbe 1a gången jag skulle säga dom orden till han,man vill ju vara 100%säker på att man känner så med då jag älskar dig är 3 ord man bara säger då man är säker på att man verkligen vill vara med den personen
önskar er all lycka till
kram therese