måndag, mars 05, 2007

Ny kille.

Ja, så blev det igår. Dejten var lyckad.
Skulle träffats i tisdags, men det blev ju inte av. Pratat massor i telefon och via msn sedan dess. Känslorna växte mer under tidens gång, fast att jag vågdade inte riktit känna efter då jag vill träffas först. Även han var försiktig med att säga för mycket innan. Vi bestämde att vi skulle träffas på söndagen hemma hos mig. Jag frågade mig om efter barnvakt och Peter var den ända som hade tid fast att han igentligen inte ville för att han var trött.
Söndagen kom. Peter hämtade Freddan och jag gjorde mig snabbt iordning och mötte Fredrik (ja, han heter Fredrik...) vid bussen.
Vi gick hem till mig där vi pratade en massa och myste lite. Allt flöt på väldigt bra och jag var inte nervös alls, kändes bara pirrigt på ett positivt sätt.
Nu är jag så glad att jag träffat honom, han är så go och mysig, en riktig nallebjörn ;-)

I like!

Inga kommentarer: