söndag, mars 11, 2007

Andra träffen.

Sedan förra träffen så har jag pratat med Fredrik i telefon nästan varje kväll och flera sms om dagen har blivit skickade. Han skriver så gulliga sms och han har så mysig röst. Kan lätt spendera flera timmar i telefon med honom. Han är rolig och helt underbar att prata med.
Träffades idag igen, dock bara två timmar men det är så det är ibland, jag ville bara träffa honom igen.
Jag satte mig i bilen och körde till honom. Massor men kramar och pussar senare så körde jag hem igen. Han är så go. Hade gärna stannat längre men han var lite upptagen en stund och jag hade ju inte barnvakt så länge...
När jag kör hem så inser jag att jag faktiskt blivit kär i honom. Redan.
Hoppas att han känner det samma. Han gör mig så lycklig.
Nu vill jag träffa honom igen, snart. Men det kommer dröja minst till nästa helg...
Jaja, tur det finns telefon. Jag får iaf prata med honom.

Hoppas detta håller nu. Jag tycker ju om honom så mycket.

Inga kommentarer: