onsdag, februari 28, 2007

Den som väntar på något gott...

Attans ingen dejt idag. Freddan blev sjuk tidigt i morse. Han spydde ner både sig och sängen och sen även lite i min redan fläckiga soffa...
Han som ville till dagis har istället legat sjuk hela dagen och somnade med feber. Alltså inget dagis i morgon heller. Hoppas att han inte är för ledsen för det.

Mitt roliga får alltså vänta. Men det är så det är att vara ensamstånde mamma. Man får helatiden komma som nr två. Jaja, jag blir ju inte helt utan, ska träffas på söndag istället :-)
Jag längtar så efter att få träffa denna killen, han har så fina ögon, en helt underbar röst och det han skriver på msn och i sms är så gulligt.
Så här har jag inte kännt innan jag träffat någon förr och det blir bara bättre ju mer han berättar om sig själv. Nu är det bara dejten kvar.
Har inte så höga förväntningar, allt kan ju vända när man träffas men gör det inte det så har jag en ny pojkvän.
Men jag får vänta några dagar till...

Inga kommentarer: