tisdag, mars 13, 2007

3 underbara gånger.

Jag är hemma för att jag har kännt mig så dålig den sista tiden med förkylning och ont i halsen. Ska vara hemma i morgon också, sen är det dags att jobba igen. Skulle jobbat i helgen men då var jag riktigt sjuk och då passade jag ju på att träffa Fredrik andra gången. Idag passade vi på igen när Freddan var på dagis.
Steg upp, åt frukost med Freddan och körde han till dagis, åkte sen direkt till Fredrik.
Hade tre trevliga timmar hos honom. Han är så go, snäll, rolig och mysig.
När jag körde hem idag så kände jag mig riktigt lycklig och kär. Hoppas att han känner det samma. Jag blir så där mysigt varm när jag tänker på honom. Måste vara kärlek...
Vi vill träffas på lördag igen och ha lite längre tid på oss men jag vet inte hur det blir med barnvakt. Jag ska kolla om Freddan kan vara med Peter, det hade Freddan tyckt var toppen men om inte det går så kanske Carolina kan, hon har redan sagt att det kanske går, så vi får se hur det blir. Freddan kan ju vara där också, där har han ju en rolig kompis. Men jag ska fråga Peter först.

Inga kommentarer: