onsdag, december 27, 2006

Jag är vuxen...

Fick idag ett bevis på att jag är vuxen.
Det är lite kul tycker jag, för det är ett bevis på att mitt liv helt klart börjar ordna upp sig.
Beviset är att jag får ta lån. Väntar nu på lite papper som jag ska skriva på och skicka tillbaka sen har jag tagit mitt första lån och pengarna ska gå till en bil så jag kan ta mig till det nya jobbet. Känns lite konstigt att ta lån, har inte fått det förr. Det var inget stort lån men det räcker till att köpa en billig bil. Nu ska jag bara hitta en bil med... Det känns som om det är det svåra just nu. Hoppas jag hittar någon nu i helgen så jag kan köpa den direkt nästa vecka när pengarna kommer. Jag vill inte åka buss så mycket nu när jag ska pendla till jobb så mycket, det tar så lång tid... Men nu fick jag i alla fall ta ett lån så jag kan köpa nästa bil som dyker upp och verkar bra.

Inga kommentarer: