lördag, december 30, 2006

En liten rackare...

Jag har ny köpt en bil. En Peugeot 106 Xr -92. Den är vit och verkar bra. Har inte kört så mycket med den men det kommer nog. Den går bra att köra men kan vara lite knepig att starta...
Dom sa att det kunde vara startmotorn men efter att ha kört och startat den själv lite så tror jag snarare att det är batteriet :-) Det blir alltså mycket billigare att fixa. Jag prutade ner den från 10000 till 8000 bara pga att det kunde vara lite fel på den, men nu tror jag att jag gjort en mycket bra affär. Tänk vad ett batteri kan göra för priset. Ska ändå köra den till verkstad här i Enköping för att kolla den lite så det inte är mer som behöver fixas och är det det så får dom fixa det där. Tror inte att det är mycket som är dåligt på den då dom förra ägarna redan bytt mycket.
Tror den kommer vara mig trogen ett tag framöver nu :-)

Nu över till något helt annat.

Jag tror jag är kär.
Magnus får mitt hjärta att slå extraslag :-)
Dessutom så saknar jag honom när jag inte är med honom och vill inte släppa honom när vi kramas. Kan det bli bättre...?
Nej, det kan det inte ;-)

Inga kommentarer: