onsdag, december 27, 2006

Första julen utan Fredrik.

Nu är julen över. Det är ganska skönt.
Fredrik var med Peter så jag vet ej riktigt vad han gjorde men han säger att han har haft kul. Han hade med sig julklapparna hem, många, så han är nöjd.
Jag var med Magnus, hans föräldrar, en broder med fru och farmor. Jag var så nervös när vi kom dit men det släppte ganska fort och dom var riktigt trevliga. Vi tittade på KalleAnka och sen åt vi massor med mat som man gör på julafton... Det var gott, som vanligt. Efter maten kollade vi på tv igen och samtalade om det mesta. Ja, som dom flesta nog gör på julen... Trevligt var det.
Sov hos Magnus och sen hem till mig för att få hem Fredrik.
Julafton var lite tråkig då jag inte hade Fredrik med men jag viste ju att han hade det bra och blev ompysslad så det var okej, men jag saknade honom. Man vill ju ändå fira med den närmaste familjen och Fredrik är min familj... Nästa jul ska vi vara tillsammans.

Alla juldagarna har jag spenderat med Magnus nu. Ganska mycket tid tillsammans har det blivit. Och det känns fortfarande bra. Jag gillar honom.

Inga kommentarer: