tisdag, december 12, 2006

Dags att uppdatera lite...

Förra veckan var lugn och hade inte så mycket att göra.
Var dock på en anställningsintervju och den tror jag gick ganska bra.
På fredagen kom Matte hit. Freddan var hemma så det blev kanske inte riktigt som det var tänkt men så är det med barn. Vi hade trevligt och helgen var ändå bra.
Men (det kommer alltid ett men.....) det var inte som jag trodde det skulle vara. Jag känner inte lika mycket för Matte som han känner för mig. Jag tycker att det går alldeles för fort. Jag tror inte ens att jag är redo för ett nytt förhållande...
Jag känner nog att jag vill vara själv. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att det kommer att bli Matte och mig...
Matte är en bra kille och han kommer hitta en tjej att dela allt med men jag kan inte se oss tillsammans. Jag vet att det är så. Jag har funderat på detta nu ett par dagar och har kommit fram till att det inte kommer att funka mellan oss.

Nu ska jag iväg och jobba, uppdaterar mer en annan dag.

Inga kommentarer: