fredag, november 24, 2006

Utan dator...

Har varit utan dator ett tag nu. Fan vad det är jobbigt.
Peter tog hem sin men nu lånar jag en annan av honom. Ska köpa en egen när jag får råd, hoppas det blir snart. Har kännt mig nästan handikappad nu när jag varit utan, har haft så mycket tid att göra annat på att jag håller på att bli knäpp... men det har gått bättre än förväntat...

Mellan mig och Peter står det fortfarande stilla och han är här ibland och hälsar på Freddan och äter lite... Det gör inget då jag bjuder honom på mat då vi ändå ska äta... Jag gör ju så att det räcker ändå. Freddan sitter just nu och tittar på Bollibompa på tv och jag har det fritt i köket.
Carolina och hennes vilddjur var här idag, alltid lika trevligt fast barnen bråkar ganska mycket just nu men dom är i den åldern så det är bara att stå ut. Det gick ändå ganska bra idag, har varit värre...

Ikväll är det IDOL och jag hoppas Johan ska åka ut ikväll, har hoppats på det dom sista veckorna men han håller sig kvar. Fattar inte varför då han ändå inte är så bra. Felicia var mycket bättre men hon åkte ut förra veckan... Fast att jag röstade på henne åkte hon...
Bara Markus inte åker ut före Johan så blir jag nöjd. Markus ska vinna allt då han är både skit duktig och snygg ;-)

Var på anställningsintervju i onsdags och det känndes som om det gick ganska bra. Får svar från dom nästa vecka någon gång. HOPPAS att jag får det då det var en tjänst på 75% och det behöver jag. Får jag inte det så hoppas jag på att jag får mer timmar på Alba då jag gillar det stället. Trivs bra där. Jag vet ju att det är några som slutar nu så jag vet att det blir mer där men jag skulle ju vilja ha en schemarad så jag vet hur mycket jag ska jobba. Men man kan bara HOPPAS just nu.

Inga kommentarer: