måndag, november 13, 2006

Singel igen...

Ja, så är det.
Jag är singel igen.
Vet ej hur det känns ännu då Peter ska flytta ut sina saker i morgon.
Denna veckan som har varit skitjobbig för alla parter. Jag har inte kunnat sova och för att fördriva tiden har jag spenderat mycket tid vid datorn, där jag fick kontakt med en kille, som är väldigt snäll (skriver inte mer om honom här ännu). I alla fall så har vi pratat massor via msn, har gjort det då Peter ej varit hemma eller när han har sovit.... Vill inte sitta framför ögon på honom med det, känns inget bra. Peter märkte dock att det var något som hänt så han frågade och jag svarade. Så nu är det slut.
Känns konstigt då vi varit tillsammans så länge men jag är av någon anledning inte så ledsen... Bara för Freddans skull men jag vill att Peter och han har en bra kontakt ändå så jag hoppas att Peter vill ha honom på helger och när jag jobbar ändå. Känns som en ganska viktig sak. Freddan kommer att klara det bra om han får ha fortsatt kontakt med Peter, Peter har ju varit frånvarande många gånger ändå så jag tror att för Freddans skull kommer det att kunna flyta på nästan som vanligt. Den ända skillnaden är väll att dom kommer att träffas hos Peter och inte här...

Har pratat med en vän från skåne (tror du vet vem du är...) och hon sa att hon trodde jag gjorde rätt, fast då sa jag inte riktigt allt...
Min vän här i Enköping tror också att detta är den bästa lösningen på vårat problem.
Jag tror också det. Känns inte som om Peter och jag någonsin kommer få tillbaka det vi hade i början, vi är FÖR olika för det. Lever ju helt olika liv och dessa går inte att föra samman utan att någon av oss kommer må dåligt. Då är det bättre att avsluta detta nu innan det går allt för långt...

Inga kommentarer: