tisdag, juli 05, 2022

Jobbar igen

Jag var bara ledig i två veckor så jag är igång och jobbar igen för fullt.
Tittar efter nya jobb varje dag och försöker söka minst ett om dagen. Men det är inte alltid så lätt men jag har sökt ganska många den sista tiden. Men än så länge har inget dykt upp. 
Inte ens blivit kallad på intervju, men det kommer tids nog.

Nya rutiner här hemma verkar funka ganska bra, barnen har en längre inkörningsperiod än mig. Men dom lär sig. För min del så går det bara fint. Jag har inte haft disk stående ens en dag sedan jag införde detta och det känns så skönt. Blivit mindre disk för mig så det är så mycket lättare att ta. 

Tvättar min och Es tvätt bara också. F han får ta sin själv de dagar jag inte tvättar, han har många dagar att välja på så han ska hinna med. 
Han ska dessutom börja damma en gång i veckan, nu när han går hemma så fixar jag resten. Vi måste hjälpas åt här hemma så blir det lättare för mig, samt att han lär sig vad som behövs göras innan han flyttar hemifrån.

Inga kommentarer: