torsdag, april 11, 2019

Nya prover

Igår var jag och lämnade nya prover.
Får se vad som hänt sedan förra gången.

Just idag och igår känner jag mig ändå lite starkare, men det är för att magen skärpt till sig lite. Inte för att jag fick medicin till magen, den är så vidrig så den kräktes jag upp... utan för att den helt enkelt är bättre ibland. Hoppas bara det är längre än de andra gångerna som jag blev bättre.

Ska till läkaren nästa vecka så då får jag nog svaren på blodproven.

Fram till dess hoppas jag bara att jag får må bättre så jag kan ta till mig alla näringsämnen och kan bli starkare, för som det är nu så blir jag otroligt trött av all typ av aktivitet jag hittar på.

En annan sak som skrämmer mig lite är att jag har känt av min värk i höfterna och händerna igen den sista veckan, förhoppningsvis så försvinner det igen. Men jag blir orolig, jag har ju faktiskt haft 3 smärtfria år. Och vill gärna fortsätta ha det så.
I och med detta så har jag börjat fundera på framtiden, det är många år kvar innan pension... så jag vill kunna jobba den tiden. Har tittat på att utbilda mig lite, läsa litteratur, lite bättre för kroppen kanske. Men jag kommer inte att plugga på heltid, bara halvtid och så mycket på distans som möjligt. Ska bara komma in på utbildningarna först. Pluggar jag på halvtid kan jag jobba halvtid och slippa lån så mycket som möjligt.

Jaja, jag får se vad det blir. Bara planerar lite, men vet inte hur det kommer sluta.

Inga kommentarer: