söndag, februari 25, 2018

Glömt blogga

Sedan förra inlägget har jag glömt att blogga, jag har helt enkelt inte suttit vid datorn. Startade den idag för första gången på mer än en vecka. Känns lite konstigt men har varit skönt med en datorpaus.

Har jobbat lite och det har gått bra.
Var hos läkaren förra veckan och ska jobba 25% ett par veckor till sen ska jag öka till 50%. Har informerat chefen om detta så han pusslar in mig i nya schemat. Och sen får jag se hur länge jag ska jobba så.
Händer lite mycket privat också som jag inte berättar här men är inget som inte kommer lösas men är för privat för att vara med här, det kommer bara ta sin tid.

Har börjat virka lite, en stor myssjal blir det. Hade massa garn som jag köpt för att sticka en tröja men det kommer aldrig hända så det får bli en sjal istället. Får ta sin tid men det går framåt.

Ebba är frisk och är här igen nu. Tiden hos pappa hade varit bra och jag saknade henne som jag alltid gör när hon är iväg. Nu ska hon vara här ganska mycket tror jag, får se lite hur det blir. Har ju med hennes pappas jobb att göra.

Annars så har jag haft det bra den sista tiden och gjort saker jag mår bra av. Så som det ska vara alltså.

Inga kommentarer: