fredag, april 24, 2015

Nya byxor

Jag köper jeans alldeles för sällan.
Har ett bra tag vetat att mina bästa jeans varit slitna och dags att byta. Har bara två jeans, det ena paret används typ aldrig då dom inte sitter skönt.
Igår såg jag att det var hål på rumpan på jeansen. Tog ett beslut om att åka till stan och gå igenom ångesten med att prova 20 par byxor innan man hittar något som passar.
Kom in till jc och ena killen frågade om jag ville ha hjälp att leta. Berättade vad jag vill ha och han plockar fram ett par jag ska prova för att kolla storleken. Dom sitter ganska bra men lite stora på alla håll. Får ett par till och dom sitter perfekt.
Så efter 10 minuter har jag redan betalat och kommit ut.
Har aldrig hittat ett par jeans så fort.
Skönt när någon annan vet precis vad jag vill ha och vad jag har för storlek.

Nöjd är jag iaf.


Inga kommentarer: