torsdag, september 25, 2014

Trött

Jag har blivit så trött den sista tiden att jag bara vill sitta med mitt te och handarbete. Blir helt slut så fort det är annat som ska göras. Blir så trött att jag skulle kunna somna. Det största problemet är att när jag sen lägger mig på kvällen så tar det en evighet att somna. Detta är en sak jag inte riktigt förstår. Hur kan man vara så trött utan att kunna somna sen?
Den sista tiden har jag dessutom haft lite mer inbokat, och jag är så trött att jag missar saker. Planerar och ändå så fixar hjärnan inte att få ihop allt sen.
Jag är piggast på förmiddagen men sen går det snabbt ner, även om jag inte gör något speciellt mer än pysslar lite här hemma.

2 kommentarer:

fruM sa...

Det kallas fatigue, en tröttheten som inte går att vila bort

Maria sa...

Hoppas att det är något som kommer gå över till slut...