fredag, maj 23, 2014

Vilken vecka

Idag börjar jag känna att kroppen börjar återhämta sig från ikea-rundan i tisdags.
Och känslomässigt har detta varit lite som en berg-o-dal-bana. Jag hänger inte med i att kroppen är så dålig som den är men jag är glad över att det finns hjälp att få. Rullstolen jag provade igår kommer ge mig så mycket så det är galet.
Dessutom så nämnde min AT att min nya höga arbetsstol jag ska ha i köket är på väg, borde komma i första veckan i juni. Men man vet aldrig, men det var iaf vad företaget hade sagt till henne. Så nu väntar jag med spänning även på den.

Idag så tvättar jag och bäddar rent i sängarna. Ska även dammsuga sen för det har inte blivit gjort på för många dagar nu. Efter det blir det nog mest bara lugnt.
Ska försöka komma på vad som har varit inplanerat i helgen för det står inget i min kalender men ändå har jag ett minne av att något ska vara planerat. Störigt när man inte skriver in allt direkt. Visst är det morsdag på söndag, men det var inte det som det handlade om.

Jaja, hoppas alla har en bra dag i solen och glöm inte att dricka vatten!!

Inga kommentarer: