tisdag, oktober 01, 2013

Avslutningsmöte

Idag var det alltså dags för mötet.
Det var jag, arbetsprövningens arbetsterapeut och arbetsförmedlingens arbetsterapeut.
Vi pratade om tiden där, hur jag mått och hur jag försökt. Och sedan då hur jag mådde när jag var tvungen att avbryta. Dom lyssnade, frågade och lyssnade och sedan även sa själva vad dom tyckte.
Arbetsförmedlingens arbetsterapeut tyckte att detta låter som ett sjukskrivningsfall. Jag klarar ju uppenbarligen inte att jobba och då ska jag inte det heller.
Det som händer nu är att jag väntar på kallelse till arbetsförmedlingen och möte med min handläggare där och sen är det ett möte till med även försäkringskassan. Så allt kommer ju ta sin lilla tid, men jag hoppas bara att jag ska få vara sjuk ifred för allt som kan strula med detta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet vad du går igenom...... Usch så jobbigt! Jag har oxå hypermobilitetsyndrom. Har sjukersättning 75% jobbar på en skola som resurs resterande %
Hoppas att allt ska lösa sig för dig med. Kram

Maria sa...

Hej och tack!
Ja, inte är det en lätt period just nu, men ska nog ta mig igenom tillslut.