torsdag, oktober 03, 2013

Allt rullar på

Nu känns det som att dagarna bara rullar på.
Ganska skönt faktiskt. Jag orkar ändå inte med så mycket annat.
Bara att vara hemma, handla, gå på sjukgymnastiken, tvätta och ta hand om barnen är för mig mycket nog.
Just nu har jag dessutom har jag ont i nacken också. Men det är tillfälligt bara, hoppas jag iaf. Värme och värktabletter så fixar man dagarna. Tyvärr blir jag så kass i magen av medicin så jag håller på att bli galen. Men det brukar bli bra när jag slutar med pillerna.
Barnen växer, framför allt Ebba, hon har redan storlek 92. Dessa sista centimetrarna har gått kvickt. Tur vi har fått massor med ärvekläder så jag måste inte springa och köpa nya till henne, visst köper jag enstaka plagg som behövs, men oftast så finns det mesta i ärvehögen.

Inga kommentarer: