fredag, augusti 23, 2013

Telefonsamtal kan göra en glad.

Idag ringde min arbetsterapeut.
Hon berättade att min elmoppe är klar och står och väntar på mig.
Vi ska träffas på måndageftermiddag.
Då ska det skrivas papper och allt sånt sen ska jag även visa att jag kan köra den samt att den kommer in där den är planerad att stå. Efter det är den min!!
Vilken frihet.

Jag har denna veckan varit på arbetsprövningen i 3 dagar och jag är helt slut.
Har fått gå dit och hem om jag inte varit i stan också, då har jag tagit bussen hem. Men detta promenerandet har gjort att jag fått så ont att jag blivit tvungen att ta många fler värktabletter än vanligt. Tycker inte alls om att ta värktabletter för jag blir så kass i magen. Men jag har varit tvungen för att klara kvällarna.

Men efter måndag ska jag slippa det.

Inga kommentarer: