lördag, augusti 24, 2013

Skitnatt

Gick och la mig för jag var trött redan strax efter 23 och höll på att somna. Men det hade hänt en grej som jag var tvungen att komma upp och kolla på.
Fredrik hade fått en fästing på låret som var tvungen att plockas bort.
När den var borta så återgick jag till sängen. Klarvaken.
Låg där och fick ondare och ondare i kroppen.
Vid 3 gick jag upp och åt en macka, drack ett glas mjölk och sen tog en citodon.
03.30 kollade jag på klockan sist och jag sov en stund senare, då började nämligen kroppen kunna koppla av igen med hjälp av tabletten.
Och strax i 8 så vaknade Ebba och det var bara att stiga upp.

Tror inte jag behöver säga att jag är lite trött nu. Blir en lugn dag idag.

Det som gör att jag mår så här på nätterna är de timmar jag är iväg och är aktiv. Att jag måste gå till och från ställe och bära saker. Men på måndag så tar det slut med det.

Inga kommentarer: