tisdag, juli 09, 2013

Sommardag

Igår var en riktig sommardag för oss.
Vi (jag, barnen och mamma) var på stan och shoppade lite och åt lunch. Tog även en tur på nöjesfältet som var i stan nu och Ebba är för liten och Fredrik tycker inte om så det var en snabb runda.
Efter det köpte jag Foppasskor till båda barnen sen tog vi en promenad hem. Jag och barnen stannade hos A.E och badade i poolen och lekte på gräset.
Ebba verkligen älskade att sitta där i lilla poolen som A.E köpt till henne (små barn som kommer på besök) och Fredrik badade i stora poolen.
Även jag badade i poolerna och det händer inte ofta.
Hem på kvällen och fixa mat, sen resten av kvällen blev det inte mycket gjort.
Min kropp värkte överallt och gjorde det hela natten. Gjorde misstaget att inte ta värktablett och har sovit oroligt hela natten.
Idag har jag stöd för händerna och ont i större delen av kroppen även nu. Men idag har vi nget planerat, utan ska bara vara hemma och fixa lite. Kommer göra allt i min egna takt så därför har jag bara diskat undan från igår, inte allt men det mesta, sen sa händerna stopp.

Inga kommentarer: