onsdag, juli 10, 2013

Orion elmoppe


I mitten av augusti ska jag få en sån här.
Kanske konstigt men jag längtar faktiskt.
Att få bege mig ut och vara ute länge utan att få ont i hela kroppen. Att kunna handla normalt igen, ta en tur till stan och sen ut och cykla med Fredrik.
Ja, jag längtar.

Var och provade den idag så jag skulle få rätt modell. Testade den stora först, men då jag är så liten om rumpan så kändes den lilla mycket bättre, fast längdmässigt så passade säkert den stora mig bättre. Jag satt skönt i den och kommer få en enorm frihet när den kommer.

3 kommentarer:

fruM sa...

känslan av frihet är magisk =D jag älskar min racer... ska pimpas lite först

Maria sa...

4 veckor sen kommer min frihet :) Och ja, den ska också pimpas!

Unknown sa...

Det kan behövas. Du kan ju foligerigera den i vilken färg du vill. Det enda jag tycker är negativt på den är fram ljuset som är dåligt på den.
Jocke