fredag, maj 10, 2013

Försämring

För ovanlighetens skull sitter jag här ensam på morgonen och funderar på vad denna dag ska bjuda på. Båda barnen sover just nu och klockan är 8.

Den sista tiden så har jag haft ganska ont i mina höfter och funderar på om jag ska kontakta läkaren om detta. Mest bara så det blir bekräftat att det tillhör min sjukdom så jag inte går med något annat som jag inte vet om. Bättre att prata med en läkare om det så det kommer in i min jurnal att jag faktiskt blir sämre och sämre också, ifall det skulle bli något strul med framtida sjukskrivningar och sånt. Kommer bli mindre och mindre promenader till Maxi och så långt bort då det är av detta som jag får ont av.

Nu kom Ebba upp. Hon har sovit en timme längre än vanligt.
Så nu ska jag fixa en flaska välling till henne och se till att hon har allt hon behöver så här dags. Återkommer nog lite senare med nytt inlägg.

Inga kommentarer: