lördag, april 28, 2012

Vilken dag :-)

Idag vaknade jag med Ebba kl 6 och var uppe så hon åt gröt vid 6.30.
Satt i köket med henne en stund och sen när vi gick till soffan vid 7.30 så kom Fredrik upp.
Kollade lite på tv först och efter ett tag så startade vi film.
Ebba somnade vid 8 och sov till 9, då kom T upp med henne.
Mellis för henne vid 10 och sen promenad i regnet.
Gick till Näsby och träffade en gammal vän och sen hem igen.
Regnade mer på hemvägen än vad det gjorde när jag gick dit.
Lagom till jag kom hem sen så slutade det tydligen och regna och blev sen fint väder.
Fixade disken från igår.
Stickade lite.
Sen bestämde jag mig för att dammsuga balkongen. Så nu är dörren ut där öppen.
Ebba kör runt i sin gåstol och pillar på allt hon når.
Nu bestämde sig Fredrik tydligen för att inte vara på balkongen mer.
Snart ska T laga mat och jag tänkte sätta mig och se om Ebba vill sova en stund. Hon ser nämligen lite trött ut.

Inga kommentarer: